Loving Can Hurt

Assalamualaikum and a very good evening dear my readers... 🙊🙉🙈
So Basically everyone is so interested about love topic..Isn't ?
So, that's why I choose to make this topic as my entry for todayyy tralalalalla
Okay..This is my experience but not such experience actually lol.. I just want to shared because it's interesting even though i didn't make a relationship with anyone... Allah kan ada, serious waktu nak dekat SPM tu tenang gila dan rapat sangat dengan Allah mungkin jugaklah sebab surau BASIS tak ramai orang waktu tu huhuhuh... lol

Okay.. Let's start with the primary school hahah ni serious kelakar



So, it starts when I was standard 1..
I was in 1 Kreatif..Ohh this is not mean that I'm stupid okay.. This is because my mom is so fascinated for having me in the morning session class..Katanya lagi fresh belajar pagi well I guessed so.. Hahahah So back to 2006.. You know what I'm the top student tak pernah jatuh No.1 tu and setiap kali exam orang mengeluh cause they knew it No.1 is mine LOL ...So, boleh dikatakan I'm a famous student among standard 1 morning session lah..Evening session I tak kenal lulzz.. Then, there is a boy I always asked him for money...Weyhh I do pity at him but he gave me hahahha rasanya dia adore ngan Farah kutzz hahaha...So, Farah beli sepit rambutlah apalah padahal my mom bagi je duit nak belanja... I guess if I meet him one day, I nak mintak maaf and halalkan 😂😂😂 and GUESS WHAT I MET HIM AT TESCO IN PREV MONTH and He knew it was me before I knew it ehh faham tak? 😂😂😂 Pelik kan asal language berterabur camni dapat A huhu..Okay then.. I was startled and biar jelah.. Dia yang pandang lama lama terkejut lah tu kut I changed into more "cuter" figure tapi dia senyum ahh lolzz 

So.. That's for a long journey sebenarnya Farah tak suka pun😂😂😂
It just too funny to recall..Tak semua experience this isn't?
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHA Oh nama dia Ali.. Macam dalam karangan sekolah rendah yang famous dengan namanya..


*This is sweeeeet*

Okay then ni lagi kelakar kut... hahahah
Okay siapa pernah tersuka cikgu... LOL I did... hahaha tak tahu kenapa 
So kiranya cikgu math ni first crush ah? ahhahahaha my kid life is insane...hahah
Cikgu tu ajar math so... my math always highest gak ahh of course nak kena puji dengan dia enn😂😂😂 So, guys this is example "Suka cikgu dulu baru subjectnya"
See.. I did a great job tho... Hahahaha another is cikgu ni sangat strict tapi bila ngan Farah dia baik..Well anak murid kesayangan tho hahahhaha😏
And he is concern about students...Takdelah handsome mana but he is kind😃
Lepas tu dia kahwin dengan cikgu kat sekolah Farah gak💔💔💔
hahaha gurau je.. Happy kut cikgu kesayangan kahwin dengan Cikgu cantik..They are so sweet!

So dear,
there is no such thing as love when you are studying...Or else you will be like the below... HAHAHAHHAHAHA Serious ahh nak SPM, Trial Form 4 or PT3 apatah lagi ujian bulanan.. Just let go..Biasalah suka itu fitrah tapi jangan sampai orang tu melukakan hati awak ya 😄
But if you do.. Be stronger like me tau..Ehhhh? haha





Jangan jadi camni tau.. Yes loving can hurt wahh tajuk lagu kau😂😂😂😂 but in another way you need to be more stronger... Maybe next time when I'm ready I will write about it.. Time will heal everything isn't right? :") yaaa I hope so... Semoga Allah bantu Farah lebih tabah dalam apa dugaan yang mendatang.. Farah kuat sebab tu my life isn't the same with others kan :")
So, be strong girl! If you are hesitated to know it.. You can contact me..Tak salah kan share experience..Lantaklah orang tu...This is my experience then why he should be burdened? hahah So bye gais
]

Post a Comment

2 Comments